7 Haziran 2016 Salı

Neden Annelik? Neden Blog?

zaman: Haziran 07, 2016
Yaşamayı severim. Yaşarken sevmeyi sevilmeyi, çalışmayı, başarılı olmayı ve takdir görmeyi de severim.
Fakat meslek seçimlerim sebebiyle hem çalışıp hem de aranan adam olamadım maalesef.
3 mesleğim var. Çevre mühendisliği, kalite yöneticiliği, iş güvenliği uzmanlığı... Çalıştığım her iş yerinde başarılı oldum ve işverenlerim tarafından sevildim ama işin aslı 3 mesleğim de işverenler tarafından kanunlar gereğince çalıştırılması mecbur olunan mesleklerdi. Bizler gereksiz görülen fakat çalıştırılması zorunlu çalışanlar olduk. Bu durum beni yordu ve nefes almak istedim. Kariyere annelik molası verdim :) 
Böylesi çok da güzel oldu ne güzelmiş şeymiş annelik :) 

Peki Neden Blog Oluşturmaya Karar Verdim?

Bebeğimle ilgili konularda bilgi edinmek için interneti çok kullanır oldum. Bazılarına cevap buldum bazılarına bulamadım. Ben de okuyarak ve yaşayarak öğrendiklerimi bir araya getirmek istedim. Böylece gerektiğinde buradan kolayca bu bilgilere ulaşabilir ve belki de benim gibi başka annelere de bu blog sayesinde yardım edebilirim. Aynı zamanda boş zamanlarımı da değerlendirmiş olacağım. 

Sadece bebek bakımı değil, tatlı tarifleri, güzellik, bakım, sağlık konularında da paylaşım yapmayı düşünüyorum. 

Öyleyse başlayalım :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

iksmir anne olunca Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting